2. veebruaril kogunes Tallinnas Misjonilinn Tallinn 2014 meeskond, uniooni esindasid uniooni esimees Valdis Zilgalvis ja kommunikatsioonijuht Guntis Bukalders.
Seekordse kokkusaamise peamine ülesanne oli leida aasta ettevõtmisi ja seminare ühendav hüüdlause. Koosolekule eelnesid elavad arutelud AKELi tööliste listis ja noortelistis. Koosolekul jäid peale On võimalik, Avasta/Avastamine, Tule ja vaata, Invenio ja Revival, millest aasta kaubamärgiks valiti hääletamise teel „On võimalik“.
Projektijuht Andres Ploompuu selgitas just selle motomõtte kasuks otsustamist: „Seda annab väga palju erinevate mõtetega siduda, selle ette või taha panna muid fraase: tervenemine on võimalik, igavene elu on võimalik.“ Sellenimeline lisalehekülg tuleb advent.ee alla ning kujundatakse ka misjoniaastat tutvustavad bukletid. Kõik 2014. aasta misjoniüritused kannavad märki „On võimalik“ ning vastavasisulist sõnumit.
Andres Ploompuu: „“On võimalik“ on Seitsmenda Päeva Adventistide koguduse misjoniprogramm, mis keskendub 2014. aastal Tallinnale, kus elab enam kui 430 000 inimest. Selle programmi raames toimuvad erinevatele sihtgruppidele mõeldud erinevad projektid, mis on mõeldud uute kontaktide leidmiseks, koguduseliikmete kaasamiseks misjonitööle ning adventkoguduse ja adventsõnumi tutvustamiseks Tallinna elanikele ja külalistele.“
Kevad-talvisel perioodil viib nii eesti- kui venekeelne kogudus läbi oma projekte: 24. veebruaril jagatakse tasuta suppi, märtsis toimuvad rahvusraamatukogus pereteemalised õhtud. Kõik projekti jagunevad oma olemuselt kolme kategooriasse: huviringid (sport, kokandus, käsitöö, kunst); sotsiaalsed projektid (sidemete loomine sotsiaalsuse kaudu – tubakavaba päev, tervisenäitus, terviselaager, laste- ja vanakodude külastamine); evangelisatsiooniprojektid (kontserdid, evangeelne seminar aasta lõpus). Andres Ploompuu: „Kogudused teevad kõiki kolme tüüpi projekte, mujalt tulnud abi on suunatud konkreetsele valdkonnale ja selleks on evangelisatsioon.“
Misjonilinna korraldusmeeskonna järgmine koosolek on 22. veebruaril.